2014. április 7., hétfő

10.fejezet~Rettegsz!

Félelem?Kétségbeesés?
Pontosan nem tudom elmondani melyiket éreztem abban a pillanatban amikor egyedül álltam a hideg csempén.
Nem is éppen Bieber-től féltem,inkább a lehetőségeitől,hogy bármit tehet velem szemben,amíg kettesben vagyunk és nem lát minket senki.
Lassan hátrálni kezdtem.
Nyugodt arckifejezéssel megfordult és olyan képet vágott mintha egy idiótával nézne farkasszemet.
-Miért vagy ennyire ijedt?-kérdezte semlegesen.
-Még kérdezed?-kezdtem el rohamosan a kijárat felé szlalomozni,de egy pillanatra ámultan visszafordultam.-Mégis,hogy csináltad ezt?
-Mégis mit?
-Azt a valamit a kezeddel!
-Csak képzelődsz!És amúgy felkaphatnál valamit...tudod,hogy nehogy megfázz!-kacsintott perverzen.
Csak most eszméltem rá,hogy amikor meghallatom a kiabálást a törölközőmet elejtve rohantam be a zuhanyzóba,magyarul egy szál fehérneműben álltam őnagysága előtt.
Úgy döntöttem nem adom meg neki azt a felemelő érzést,hogy zavarba hozhasson,így "mintha" nem is értettem volna amit az utóbb mondott,tovább ácsorogtam szúrós tekintetemmel továbbra is őt kémlelve.
-Meg vagy húzatva.-kacsintott és kisétált volna az ajtón.
Zokszó nélkül utána nyúltam,de amint a kezem megérintette vállát,mintha ezernyi tű szúrt volna jobb csuklómba és éreztem,hogy jobb kezem teljesen elalél.
Egy kisebb sikítás kíséretében roskadtam térdre.
Éreztem amint a kezem 'belül' égni kezdett s teljesen irányíthatatlanná vált.
Bieber meglepődötten állt előttem.Valahogy biztos voltam benne,hogy valahol eszméletlenül szórakozik a szenvedésemen,de tekintete valahogy nyugtalanított.

Félig leereszkedett mellém és gyanakvóan végig mért,majd egy hirtelen pillanatban erővel megragadta a csuklómat.Az érzés az érintésére még erőteljesebbé vált így sikítva rántottam ki kezei közül a kézfejemet.
-Honnan szerezted?-mutatott kissé idegesen az Ian-től kapott karkötőmre.
Még mindig ugyan olyan kábulatba ejtően szép volt,mint amikor otthagyta nekem.
Mintha csak úgy fénylett volna.
Elképesztő volt.
-Kaptam.-próbáltam higgadt maradni,de éreztem,hogy a bőröm alatt leégett a fél karom.
-Mégis kitől?Egy hete élsz itt,ki az az ostoba aki ilyen karkötőt vesz neked?!-nevetett fel szánakozva mégis némi feszültséggel a hangjában.
-Akkor sincsen semmi közöd hozzá,nem is ismerlek!
-Ezt még magad sem gondoltad komolya.-azzal ellépett és az ajtó felé vette az irányt.
-Justin!-kiáltottam utána.
Bieber unottan fordult meg.
-Tudom,hogy valami nem stimmel veled és nem vagyok a házi kurvád,hogy úgy bánj velem ahogy csak akarsz!-mondtam.
Hangosan felnevetett és kisétált a zuhanyzó ajtaján.
Amint átlépte a küszöböt a fájdalmam abban a pillanatban elhalt.

A pót busz amit kora reggel küldtek értünk kicsivel tágasabb volt annál amivel lerobbantunk.Éjszaka majdnem semmit nem tudtam aludni.Mi van ha tényleg megbolondultam?!És ha a tegnap este is egy olyan álomféle volt mint a múltkori
Ha hazaértem az első dolgom az lesz,hogy elnézek a helyi pszichológushoz,persze csak is a holnapi  jótékonysági focimeccs után.Hurrá...Ki ne élvezné ha izzadt embereket kellene nézni amint egy labdáért élet-halál harcot vívnak?!Hát én!
Olyan mesésen elterveztem a délutánomat.Anyuval kikölcsönöztettem a legújabb Digital könyv sorozatot ami ha minden igaz otthon az asztalomra kikészítve vár rám.
Az iskola elé érve anyu kocsijának dőlve valakivel mély beszélgetést folytatott.Nem akartam zavarni ezért mögötte megállva elköszöntem Alicetől.
-Akkor este hétre várlak,ne késs!-kuncogott boldogan.
Az én anyám.Kuncogott.Valami nagyon nem stimmel...
-Anya?-szólaltam meg kissé zavarodottan.
-Máris itt vagy angyalom?-csúsztatta be gyorsan telefonját farzsebébe.
-Kivel beszéltél telefonon?-ültem be az anyós ülésre.
-A ma esti vacsoravendégeinkkel.Hidd el Lily nagyon fontos emberek szóval szeretném ha megmutatnád nekik azt az elbűvölő oldaladat.
-Enyhe célzás...
-Összebarátkoztál az egyik dokival a kórházból?
-Hát orvosnak,nem orvos de igen a kórházban találkoztunk.-mosolygott.
Teljesen elbűvölte a pasas.
Örülnöm kellene anya boldogságának de bármit teszek,mindig bevillantak az apuval töltött pillanatai.Amikor azon kuncogott ahogy próbált vasalni vagy mosogatni,és azért volt boldog,mert szerették egymást.
Valahogy már most eldöntöttem,hogy nem fogom túlzottan kedvelni a fószert.

A szobámba felérve úgy döntöttem lepihenek egy kicsit.
Mint minden ember ilyenkor visszapörgettem az elmúlt napok eseményeit magamban.
Milyen furcsa,hogy Bieber azzal a lánnyal érkezett és egy pillanatig sem láttam őket kettesben.
Annak a lánynak mindig meglesz az ami nekem soha:önbizalom.
Álmomban egy réten mezítláb feküdtem a fűben és mosolyogtam.Láttam magam amint nevetésbe török ki és pár pillanattal később pedig már sírok.A virágok színe hirtelen megváltozott pirosról szürkére és a gyönyörű kék égbolt,üres felhőtlen szürke.
A kép egy kis ideig elsötétül és egy szobában találtam magam az egyik szekrény mellé állva.
Magam előtt egy franciaágy volt,melyben két ember kétségbeejtően szeretkezett.Hangos nyögéseik és sikolyaik az üres teret,szinte teljesen betöltötték.Éreztem amint a gyomrom görcsösen összerándult az undortól.Akaratom ellenére egyre közelebb és közelebb mentem.
Természetesen egyből felismertem a férfit aki az ágyban fetrengett.fetrengett. Ian volt az.
"Szeretlek!"suttogta érzékien a lány arcába.
"Én is!"jött a válasz.
Abban a pillanatban ismét ledöbbentem. Imádkoztam magamban,hogy ne az legyen amire gondolok,de amint megfordultam a szívem kihagyott egy dobbanást.
A lány aki Ian alatt feküdt meztelenül,én voltam...

Hirtelen ültem fel az ágyamban.Kopogtattak az ajtón.
-Gyere!
-Te még az ágyban vagy?Öt perc múlva itt vannak a vendégeink.-lépett be anyu eléggé kicsípve a szobámba.
Teljesen le voltam izzadva,levert a víz.
-Ruhádat kikészítettem.A fürdőben van az állványon,igyekezz!
Azzal otthagyott.
Nagy nehezen kisebb nagyobb ásítozások közepette kikászálódtam az ágyamból és nekivágtam a lehetetlennek.
Rekord gyorsasággal zuhanyoztam le,de elszörnyedve bámultam az állványon lévő ruhámat.
A környezetemben mindenki pontosan tudja,hogy ha egy magassarkú közelébe merészkedem,vagy az ő sarka vagy az én lában törik ki.
Nem értettem mire csinálta anyu ezt a hatalmas felhajtást végül is csak megeszünk egy nagy tál elit kaját,hogy azt mutassuk adunk a környezetünkre pedig eddig vacsira is csak mirelitet tudott csinálni a munkai beosztása miatt.
A ruha amit választott teljesen elütött a stílusomtól.Életemben rosszul voltam a fülledt rózsaszín és a narancssárga látványától a ruhákon,nem hogy valaha magamtól viseljek egy vérvörös koktélruhát.
-Megjöttek!-kiáltott fel lentről anyu izgatottan.
-Megyek!

Pontosan mit is éreztem abban a pillanatban amikor egy idegen,méghozzá elég jóképű férfi belépett öltönybe  a nappalinka?Szinte biztos voltam benne,hogy át kell majd cserélnem a ruhatáramat...
Ameddig egymással foglalkoztak,próbáltam észrevehetetlenül leosonni a lépcsőn,de mint a filmeken elég szépen seggre estem már  második lépcsőfokon.Tényleg nem nekem való ez a magassarkú biznisz.
Legnagyobb szerencsémre továbbra sem méltattak túlságosan nagy figyelemmel így nem kockáztathattam,úgy döntöttem lecsúszok fenéken.Mire elértem a legutolsó fokot is,eszembe jutott,hogy egyszerűen le is vehettem volna a cipőmet.
-Patrick,hadd mutassam be a lányomat,Lily-t.
-Patrick Herrison.-nyújtotta kedvesen a kezét.Tuti valami nagyban utazik az ürge,túlságosan tökéletes holmi boltosnak vagy bányásznak.
-Lily Collins.-viszonoztam egy fiatalabbakra valló biccentéssel,de éppen csak annyira lazán,hogy nem voltam pofátlan.
-Elnézést a kellemetlenségért,de a fiam kint telefonál az udvaron és nem engedtem,hogy bejöjjön ameddig nem végez.- vetette le a zakóját Patrick.
-Képzeld Lily,Patrick fia nagyjából ugyan annyi idős lehet most,mint te.-anyun látszott,hogy nagyon bejön neki Patrick,így úgy döntöttem megpróbálom nem elszúrni a kettejük dolgát.Hiszen az elmúlt években nem sikerült annyira feltöltődnie boldogsággal,mint én.
-Foglalj helyet Patrick!

Egyszer csak csengettek.
-Kinyitom.-pattant fel anya.
Unottan bámultam magam elé,úgy döntöttem nincsen túl nagy kedvem jópofizni az egész családnak,ezért ami először eszembe jutott,abba kapaszkodtam.
-Behozom a salátát!
Azzal kisiettem a konyhába és felkaptam a salátás tálat és visszaindultam a nappaliba.
Vajon mennyire vennék zokon ha,kimásznék a mosdó ablakán?Nagyon?Szívás...
-Lily,hadd mutassam be neked Patrick fiát.-mosolyodott el és az éppen a bőrkabátját felakasztó fiúra mutatott a háta mögött.-Justint!
Állmosolyomat felöltve kedvességet színlelve fordultam meg,hogy köszöntsem Justint.De amint ő is sikeresen rám nézett szerintem eldönthetetlen volt,hogy melyikünk döbbent le jobban.
Tudhattam volna,hogy ebbe a városba nem jár Justin Herrison nevű gyerek,én idióta!

Bieber bár másodperc múlva már ott is termett előttem.
-Örülök,hogy megismerhetlek,Justin Bieber.-nyújtotta a kezét elbűvölően.
Vagyis csak anyám tekintetéből ítélve volt elbűvölve,én pontosan tudtam mennyire rohadt az előttem álló fiú,bár kissé meglepett,hogy bemutatkozik?Vajon nem ismert fel?De akkor miért lepődött meg annyira amikor meglátott?! Nem is csodálkoznék rajta,hiszen annyi lánnyal volt már 'dolga',hogy örülhet ha a barátnőjét felismeri a megcsalások között.
-Lily Collins.-akaratom ellenére az arcomra fagyott a vigyor.
Kezet csókolt nekem,majd az asztal felé fordult.
-Kérlek foglalj helyet Justin.-kezdte anyu azon a bizonyos megnyerő hangján.
Abban a pillanatban átkoztam a pillanatot amikor beleegyeztem ebbe a vacsorába.

A perceg olyan hosszúak voltak,mintha egymás után legalább nyolc matematika órát ültem volna végig.Kizárólag a fociról tudtak beszélgetni.Foci  így foci úgy,Justin milyen menő és laza amikor focizik és,hogy ő a kapitány.Már azon voltam,hogy elhányom magam.
-Nagyon szép otthonos ház.-nézett körül kedvesen Justin,idő közben rájöttem miért izgult anya ennyire,hiszen ő a polgármester...
-Justin ha esetleg van kedved hozzá a lányom örömest körbevezet.-mosolyodott el anyu,amire én nem túl nőiesen félrenyeltem az éppen akkor lecsúszó bárány sültet.
Mint kiderült Justin nem emlékszik rám így gondoltam nem veszíthetek túl sokat,ha nem leszek kedves vele,így megmutatom neki a fürdőt,lehet még a kertet is és a túra végén kizárom az erkélyre.
Elnézést kérve felálltunk az asztaltól majd felsétálva a lépcsőn beléptünk az első szobába.
-Ez a dolgozó szoba.-mondtam unottan.
Bieber síri csendben követett.Mentünk tovább.
-Ez itt anya szobája.-nyitottam félig ki az ajtót és felkapcsoltam a villanyt.
Már én kezdtem magamat kellemetlenül érezni a kínos csöndnek köszönhetően.
-Ez pedig az én szobám.-
Büszke voltam magamra,hogy ahhoz képest,hogy nagyjából két teljes hete lakom itt ,nincsen is kupleráj a szobámban.

Mikor már csuktam volna be az ajtót egy alakot észleltem magam mellet elsuhanni.
Bieber lassú léptekkel beljebb sétált.Mikor már úgy éreztem eleget látott kicsit arrébb álltam,hogy kitudjon menni az ajtón.Kicsit későn eszméltem fel rá,hogy az ajtó hangosan becsapódott és teljes testemmel nekinyomódtam.
Justin eltüntetve a kedves és ártatlan mosolyát,hirtelen perverz vigyort villantott rám és nekinyomott az ajtónak.Tudtam!Felismert!
-Nem is tudtam,hogy ilyen jól áll rajtad a vörös.-hajolt egyre közelebb és közelebb.Egyik ujját az állam vonalán végighúzta,aminek köszönhetően a térdeim ismételten veszítettek tartóképességükből.-Bár be kell vallanom a zuhanyzós szetted jobban tetszett cica...
Ledermedtem.
Jobb keze fokozatosan indult lejjebb és lejjebb csípőmön egészen térdhajlatomig,majd egy könnyed mozdulattal szinte magára kapott.
Automatikusan kulcsoltam össze lábaimat csípője körül.
Kezei rohamosan csúsztak lefelé a hátamon,de amire feleszméltem,hogy mi is igazából a célja,éreztem amint erősen belém markol.
-Ne is álmodj róla!-sziszegtem utálkozva.
-Hamarabb túleszünk rajta,mint gondolnád.-vigyorodott el.
Azzal ledobott a saját ágyamra.
-Ha hozzám érsz,sikítok.-mosolyodtam most el én győzelemittasan.
Vigyorogva bámultam bele barna szemeibe,de pár másodperc múltán sikítva gurultam az ágyam másik sarkába.
Justin szemei  fokozatosan öltöttek kék színt!Láttam!És most teljesen biztos voltam benne,hogy nem én bolondultam meg!
-A szemeid...-kezdtem bele az értetlen dadogásba.-...k-kékek!
-Csak nem sikerült észrevenned cica?!-nevetett szánakozóan.
Megpróbált közelebb jönni felém,de abban a pillanatban felugrottam és átszaladtam  a szoba másik végébe.
-M-mit akarsz tőlem?
-Csak várd ki a végét...
-Hogy csináltad azt ami a zuhanyzóban történt?-rohamoztak meg a kérdések sora.-Miért láttalak a múltkor álmomban?
-Az nem álom volt!-telepedett le kényelmesen az ágyamra.

Egy hirtelen ötlettől vezérelvez éjjeliszekrényemen lévő telefonomhoz kaptam,de mielőtt megszerezhettem volna,az egyenest Bieber kezében landolt.
Olyan félelem árasztott el,mint még talán sohasem.
Teljesen bepánikoltam...
-Félsz tőlem.-mosolyodott el gúnyosan.-...sőt,rettegsz!És tudod mit?!-könyökölt fel az ágyon,míg én szinte már a szobám sarkában gubbasztottam.-...jobban is teszed!

36 megjegyzés:

  1. Nagyon állat :D ♥
    Imádom a blogodat(blogjaidat), csajszi :D
    Csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  2. ahhhhhhhhhh nagyon jó lett :3 a kék szem mit is jelent? :)

    VálaszTörlés
  3. IGENIGENIGENIGENIGEEEEEENNNN*-*
    Most utallak es szeretlek:DDD
    Amikor meglattam, hogy VEGRE van rreeeeesszzz, eskuszom sikitottam:DD anyam majdnem lerugott a kanaperol xddd
    Juj de ahh *-*
    Nem csalodtam es meg aahh*-* meg mindig a hatasa alatt vagyok, szoval maaajd egy kicsit kesobb lereagalom, mert aaah. Most semmi fele kommunikaciora nem vagyok kepes:D
    De nagyon jo lett es *-----* ♥♥

    xoxo, WildKid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszööönöööööm,megigértem és fel is raktam bár előfordulhat,hogy maradt benne egy-két helyesírási hiba is xdd<3

      Törlés
  4. Nagyon jó lett siess a következővel :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  5. Aaaaah nagyon nagyon jo lett ismet,imadtam. Annyira izgalmas ez az egesz.*-*
    Csak igy tovabb! ;) <3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  6. Istenem de jó lett:3<3
    Egyik kedvenc részem:DD írtó jól írsz,csak így tovább<3
    Nagyon siessa kövivel<3

    VálaszTörlés
  7. szóhoz se jutok.tökéletes:D<33

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon jó lett. Várom a következő részt. Siess! :)
    Virág♥

    VálaszTörlés
  9. ohh én nem birom ki:( remélem vasárnap lesz kövi! istenem nagyon sieees nagyon jóó imádlak<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,hááááát jövőhét vasarap :))

      Törlés
    2. remélem ha tavaszi szünet lesz akkor nem hetente fogod hozzni:33

      Törlés
    3. Háát ha addig megirom az évadzááárot kkor igeeen :))

      Törlés
  10. Imadom!!!♥♥♥♥ siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  11. Egyszeruen hihetetlenul jo! Kerlek, nagyon siess a kovivel!:D<3

    VálaszTörlés
  12. Sietek köszönöm!,😊😊😊😊😊😊😊

    VálaszTörlés
  13. 1. Wááááááááááá!!!! 2. Mikorra várható a köviiiii?? 3. Wáááááááá!!!!!! 4. az összes blogod annyira... Wáááááááá!!!! hogy... huh... minden nap megszoktam nézni és mindig azt motyogom magamba hogy: "Legyen rész!! Lécci!! Lécci!! Lécci!! Legyen rész!!" tehát... megszállotta vagyok a blogjaidnak (:DD) 5. Wáááááááááá!!

    Pusz.: J :* ♥ ♥ ♥

    U.I.: Wáááááááá!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszööööööönöm :DD Hát a másik blogomban ma vagy holnap lesz uj rész és utána évad záro és két honapos szünet :))

      Törlés
    2. oksi már nagyon várom!!!!!! *-* és két hónapos????? :'''''( :O nem fogom kibírni!!!!!! de am. miért lesz két hónapos szünet ?? (ha megkérdezhetem)

      Törlés
    3. Igazábòl csak lehet hogy egy,de persze!Azert mert addig kitalalom az uj tortenetet vagyis hogyan folytassam tovabb.😊😊

      Törlés
  14. imádooom..nagyon jóó lett siess a kövi résszel! :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó *-* Siess a kövivel..:))

    VálaszTörlés
  16. Válaszok
    1. Háááááát igazából még nem igen tudom :D

      Törlés