2014. március 9., vasárnap

8.fejezet~Araxon az álom!

Némán üvöltve kifutni a világból nagyjából ugyan olyan érzés,mint csöndben magadba roskadni egy sötét szobában.Mintha üvöltened kellene,de a torkodon csak levegőt tudsz kifújni.
Amikor ott álltam a virító arany szemek előtt sikítani szerettem volna.Az agyamban egy kis hang azt suttogta,hogy ha most azonnal nem kiálltok segítségért,meghalok...és nem is állt túlságosan messze az igazságtól.
-Azt hiszed félek tőled?-kérdeztem némi rettegéssel a hangomban.
A legrosszabb dolog ilyen helyzetben igazat adni az adott illetőnek.
-Nem hiszem...-lépett egy lépéssel közelebb.-...tudom!A szád kiszáradt,a térded remek...rettegsz!
Lassan és elszántan kezdett közeledni felém.Automatikusan hátraugrottam,de a sötétnek hála elég szépen bevertem az oldalamat az egyik rozoga asztal sarkába.
Elszörnyedve néztem az előttem álló fiúra.
-Miért mutatott meg magad nekem?-kérdeztem szinte suttogva.
-Szimplán azért,mert szeretem nézni az emberek rettegett arcát,amikor megtudják az igazat,és amúgy is...kicsit szórakozni akarok!-mosolyodott el ravaszan.-És amúgy sem fogsz emlékezni semmire!
-Ezt mégis,hogy érted?-kerültem ki az asztalt és végre egy kicsit távolabb kerültem Bieber-től.
-Tudod a szemeim,nem csak szimplán csábítani képesek,hanem akár elvehetik az emlékeidet is.Sőt ha úgy akarom most azonnal a karjaimba vetnéd magadat.
-Nem hiszek neked!Biztos vagyok benne,hogy amíg elfordultam kontaktlencsét raktál be magadnak.
Hirtelen beugrott az a pillanat amikor először találkoztunk.Szemei étcsokoládé barnák voltak.Amikor a buliban részegen kihasznált azt hittem,hogy csak az alkohol miatt látom kéknek szemét.
Villámcsapásként ért a felismerés,hogy nem hazudik.
Elszörnyedve néztem rá.
-Még most sem hiszel nekem?-húzta fel egyik szemöldökét jókedvűen.
-Te egy szörnyeteg vagy?-kérdeztem inkább magamtól,mintsem tőle.
-Még egészen ember vagyok.-nevetett fel harsányan és egy szempillantás alatt előttem termett.
Szemeit erősen összeszorította.
-M-mi vagy te?-kérdeztem tőle rettegve.
-Az titok!-húzta ki magát Justin nekem háttal állva nevetve.-Az őseim hagyták rám úgymond ezeket a tulajdonságokat.Megérzem ha egy ember fél,ha fázik,ha vágyakozik.Tudom mit gondolnak az emberek,ismerem az észjárásukat.Képes vagyok megváltoztani a gondolatmenetüket is ha arra van szükség.Az embereket szinte vonzza a külsőm.Ha meglátnak egyből az ágyukba kívánnak.-nevette el magát szánakozva.-Amit nem is bánok,néha elég szerencsés tulajdonság!
Lassan megfordult,de rikító arany szempárok helyett most tengerkék szemei voltak.
-A szemeid...-kezdtem bele mélyeket lélegezve.
Annyira elcsépelt volt az egész helyzet,hogy minden pillanatban arra vártam,hogy felébredjek a szobámban.Ez biztosan csak egy rossz álom!
-A szemem kizárólag akkor változik ha az érzelmeim változnak bennem.-vont vállat lazán,mintha a legtermészetesebb dolgot mondta volna el a világon.-Az arany a kegyelmet és a békességet ébreszti bennem.A kék a vágyat és az izgalmat.-eszembe jutott amikor a box-ban voltunk kettesben.-Ha zöld szimplán éhes vagyok.Ha vörös akkor ölnöm kell...
A gondolataim szinte szétrobbantották a koponyámat!
Ez ilyen új diák poén?Nézzük meg,hogy beijed-e vagy nem a gyerek?
Nagyot sóhajtott aminek köszönhetően felállt a nemlétező szőr a hátamon.
-Meg kellene öljelek...
-Tessék?-pislogtam.
Ezt az egy mondatot tudtam kimondani dadogás nélkül mióta itt vagyunk.
-Meg kellene,hogy öljelek,de ne félj most megúsztad!Sokan látták,hogy bejöttem veled ide.
-Ebereket ölsz?-futott végig a hideg a hátamon.
-Szimplán szórakozásból.-nevetett fel keserűen.-Azt csinálok velük amit csak akarok!Hiszen csak emberek,mindegyik pótolható..
Egy gyors mozdulattal elém ugrott és szemeit az enyémekbe mélyesztve és a következőt suttogta :
-Azt akarom,mondd ki hangosan az első szó-t ami eszedbe jut rólam.-komolyodott el.
Agyamat elfogta egyféle kellemes zsibbadásszerű érzés.
-Gyilkos...-hangzott el a a saját számból,bár akaratom ellenére.
Bieber komoly tekintete inkább vissza változott egy seggfejéhez méltóéhoz.
Úgy érzem sohasem fogom tudni megkedvelni ezt a gyereket.
Ismét közelebb lépett.
-Felejts el mindent ami ebben a szobában történt!Amikor fel fogsz ébredni kizárólag annyira fogsz emlékezni,hogy egyedül bejöttél a házba és kaptál érte pár száz dolcsit.
Amint befejezte mondandóját szemeimet mintha betonból készítették volna,olyan erővel húzta lefele a gravitáció őket.
És a következő pillanatban elsötétült minden!

Úgy éreztem mintha két dimenzió között  lebegnék a levegőben.A testemet minta a gyötrő csendhez láncolták volna.A kezeim úgy égtek,minta lávát öntöttek volna rájuk.Kedvem támadt volna felsikítani,de valami nem engedett.Olyan érzésem támadt mintha hamuval töltötték volna fel az egész tüdőmet.Fejemet lassan elfordítottam a kézfejem irányába.A sötétségben csak úgy ragyogott a csuklóm.Pontosabban az Ian-től kapott karkötőm.A bőrömet mintha tízezer darázs csípte volna egyszerre.
A következő pillanatban egy arckép jelent meg pontosan magam előtt.Egy lány volt.Haja sötét barna volt bőre hibátlan.Az egyetlen különös jelenség,ami rajta volt azok a szemei voltak.Mind a kettő Fekete volt..Mintha egy démon szállta volna meg.Ajkai egy szót formáztak."Segíts!".
Egy pillanatra még a légzésem is megállt.Csak akkor tudatosult bennem valami igazán rendkívüli.
Az a lány én vagyok!

Hirtelen pattantak ki a szemeim.
A táborban voltam az összes többi osztálytársammal együtt.Az idő olyan hajnali négy körül járhatott.
Alice a mellettem lévő hálózsákban feküdt.
Testem szinte minden egyes porcikája verejtékben úszott.
Ekkora baromságot is csak is kizárólag én tudok álmodni.
Úgy éreztem,mintha pár száz év után rángattak vissza volna csak a valóságba.Kikukkantottam a sátor cipzárját,hogy körül tudjak nézni.Persze mind ezt síri csendben,hogy Alice tudjon aludni.
Senki nem volt kint.
Deamon-ék sátra felől hangos horkolásra utaló hangok hallatszottak.El sem tudtam képzelni,hogy mi folyhat abban a sátorban...
Lassan visszabújtam a saját hálózsákomba.
A meleg csak úgy átjárta az egész testemet.
Pár perc múlva szemeim lecsukódtak és álomba merültem.
De a megszokott sötétség helyett egy ijesztő arany szempár ragyogott fel és az elmém legmélyén egy hang szólalt meg:
-Egy Araxon vagyok...


28 megjegyzés:

  1. Uhh ez de jó lett :)) :oo Gyorsan köviit :))

    VálaszTörlés
  2. nagon jóó siees a kövivel remélem a csaj emlékezni fog a történtekre mert ő különböző*-* siess a kövivel szupi lett így tovább<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármi megtörténhet :))) Sietek a kövivel :*

      Törlés
  3. Imádom!!! Remélem azért emlékezni fog mindenre. És egyébként engem az érdekel nagyon, hogy majd össze fognak-e jönni, vagy nem? Siess a kövi résszel!!!! :) xoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem vagyis nem biztos hogy igazat mondok ;))

      Törlés
  4. Jujjuj imádom nagyon.nagyon *0*<3<3<3 szuper nagyon klassz let! best blog<3+.w.a.d. Imádom *---* már csak 2 hét :DDD :( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :* hamar el telik nem kell szomorkodni,..:))

      Törlés
  5. Kedves Bieber Girl!

    Megint nagyot alkottál, ez a rész is elképesztö lett! Nem tudom, de én most kicsit beijedtem ettöl a Bieber gyerektöl.xddd Inkább nem szeretném, hogyha éjszaka mmegjelenne a szobámban, szerintem összeszarnám magamat.
    A másik,pedig tudod, hogy te vagy a kedvenc bloggerem,már-már a példaképem, a WAD legelejétöl kezdve , mégis tudsz még meglepetést okozni,mert annyira jó vagy!
    Csak így tovább! :*
    - Lorenxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ismétlem nagyon szeretem ha itt vagy már amikro meglátom a nevedet elmosolyodok :))

      Törlés
  6. KURVAJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :D ♥ Alig várom a folytatást :D Jesszus, én lementem a blogodat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNÖÖÖÖM :))

      Törlés
  7. nagyon jó lett akárcsak a többi :D nagyon ügyes vagy siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  8. Jujj..:D és amúgy mi az a "Araxon"? :D én azt hittem Justin valami vámpír xd :D na mind1 a lényeg hogy ez is ugyanolyan jó lett mint az összes eddigi :D csak... Rövidke :// remélem a kövi hosszabb lesz :) siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ez a legrövidkébb :(((( de nem baj :) ennél csak hosszabbak lesznek :)) <3

      Törlés
  9. huuuuuuuuu.......nagyon, de nagyon jóó lett!!!*-* <3 Siess a kövivel:)
    Amúgy mi az a Araxon? :))

    xoxoxox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Araxonok olyanok mint a vámpirok akár a vérfarkasok vagy más természet fölötti lények, a szemeik a fegyvereik csak ezek a lényeg a valodi emberektől és más lényektől is nagyjábol 6x erősebbek elbirnak midnent kibirnak mindent és mindenki számára vonzó teremtmények meg még egy pár egy jo pár képesség de nem alkarom lelőni a poént :)) Ha olvasod akkor ráfogsz előbb utobb jönni :**

      Törlés
  10. Szóhoz sem jutok! Tökéletes lett! Nem lehet más szavakkal kifejezni.
    Az ember teljesen bele éli magát a történetbe.Csak gratulálni tudok, nem csalódtam.Várom a folytatást! :)
    És írtam e-mailt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem és nagyon szépen köszönöm :D

      Törlés
  11. Uuuuuuuu szuper jo!!! Ma keztem a blogod olvasasat es hiper szuper jooooooo!!!!♥♥♥♥♥♥♥ varom a kovit♡♡

    VálaszTörlés