2014. február 23., vasárnap

7.fejezet~Elnyomsz,vagy téged nyomnak el!

A ház belsejéből nem látszott semmi,azon kívül amit a telefonommal megvilágítottam.Próbáltam azon gondolkodni,hogy mégis merre lehet a lépcső,hogy minél hamarabb feljuthassak az emeletre.Enyhén ijesztő ez a hely...
-Nem tudnál,kicsit csendesebben járni?!
Minden mozdulata idegesített.Minden apró rezzenése,ahogyan vette a levegőt,ahogy megemelkedett a mellkasa,egyszerűen minden!
Telefonommal éppen rávilágítottam.
Az egyik régi poros fotel karfáját nyomta.
-Nem.-rántott lazán vállat,majd kezeit zsebébe dugva folytatta tevékenységét.Nézett.Ami elmondhatatlanul idegesített!
-Megtennéd,hogy nem bámulsz folyamatosan?-kérdeztem semleges hangon.
-Talán zavar?-vonta fel az egyik szemöldökét szórakozottan.
-Felejtsd el!
Amilyen intelligensnek látszik,Justin Bieber a város egyik legnagyobb tahója!
Nem törődtem vele túlságosan.Inkább az kötött le,hogy hogy a fenébe tudnék feljutni az erkélyig.
A nappalinak nevezett helység óriásinak volt mondható.A falak már mállottan álltak olyan ridegen tükrözve a ház hangulatát.
Tudom,hogy ilyenkor szerintem minden lány kihasználná a helyzetem,hogy egy kis időt tölthessen együtt vele,de nekem nagyon idegen volt ez az érzés.Nem ismertem,sőt egyszer beszéltem eddig vele életemben...az sem volt igazán beszélgetésnek mondható helyzet!

Tipikus stréberhez hozzáillően leálltam az egyik könyvespolc előtt.A könyvek egymás hegyén hátán heverve porosodtak,viszont az egyik kinyitva hevert a padlón.Lassan lehajoltam érte,hogy közelebbről is szemügyre vehessem.
Furcsábbnál,furcsább emblémák és jelek sorakoztak összesűrítve a papírlapokon.A lap közepén  egy régi,fekete fehér kép volt látható.Oldalszegélyénél apró fekete foltok tükröződtek,melyek eszméletlenül hasonlítottak az elmosódott betűkhöz.
Mikor lapozni szerettem volna a lapnak az élén megcsúszott a kezem és egy várcsepp száguldott ki ujjbegyemből,egyenesen az egyik kidolgozott embléma közepébe egy Minotaurusz fejre.
Hangosan felszisszentem és a földre ejtettem a telefonomat,így egy teljes pillanatra a szobára telepedett a gyilkos sötétség.
Ujjamat megtöröltem a pólóm egyik sarkába,majd lassan elkezdtem kitapogatni a földön elveszett mobilomat.
A fémes váz helyett,inkább valami lelakkozott dolgot tapintottam ki.
-Ezt keresed?-jött egy rekedtes hang a fejem fölül és a szememet egy vakító fény elhomályosította.
Bieber egyenesen a szemembe világított a telefonomat szorongatva kezei között.Nem sokat láttam,de biztos voltam benne,hogy remekül szórakozik.
Megkapaszkodva az asztal szélében,felhúztam magamat és megigazítottam magamon a pólóm,majd nyúltam volna a könyvért de az már nem volt a helyén.
-Nem vagy vicces!-néztem lesajnálóan Bieber-re.
-Minek kellene nekem egy rothadt könyv?-húzta fel egyik szemöldökét lazán.
Hangjában volt valami különös,mintha komolyan gondolná amit mondd.
Régebben sokat voltam fiúk közelében,mert apám egyik munkatársának a fia focizott,mi pedig ketten szinte elválaszthatatlanok voltunk egymástól.Mikor meghalt,minden barátommal megszakítottam a kapcsolatot,hogy ne kelljen az én elsápadt fejemet nézniük és hallgatni a lebilincselő történeteimet.De mielőtt elköltöztünk sok idő elmúlása után találkoztam velük és mindegyikük arcát megtámadta a pubertás kor.Ezzel ellentétbe mikor Bieberre néztem,pattanásnak és színes fogszabályzónak semmilyen nyomát nem lehetett látni.Szerintem a lányok kilencvenkilenc százaléka ölni tudna az ilyen bőrért.
Engem hidegen hagy,hogy hibás-e az arcom,egy ideje nem adok mások véleményére,mert megtanultam,hogy nem másokért élek,hanem kizárólag magamért!

A könyvnek hűlt helye sem volt már csak az állott por ami időközben telepedett az asztalra,annak rajzolódott ki a helye.
Ezzel egyszerre az emeleti gerendák a fejünk fölött ugyan akkora hanggal repedezni kezdtek.Egy pillanatig azt képzeltem,hogy ránk omlik a mennyezet,de ennél sokkal rosszabb történt.
A jelek szerint nem csak mi voltunk a házban.
Ijedten kaptam a fejemet Justinra,aki egy darabig csak maga elé bámult.
"A hang mintha egyre közelebb és közelebb érne hozzánk"-gondoltam magamban.
A mellettem 'világító' fiú arcán nagyon különböző érzések keveredtek.A szánakozás a haraggal,a méreg a bosszúval,de semmi ijedség.
-Nem igaz,hogy sehol sem hagynak békén...-mondta a halkabbnál is halkabban.
Személy szerint és majdnem szívrohamot kaptam annyira megijedtem.
A hang hirtelen elhallgatott.
Síri csendben álltunk egymás mellett teljes fél percig.
-Vigyázz!-kiáltotta Justin és belelökött a poros fotelba.
A fejemhez képest pár centire valami elsiklott.
Justin továbbra sem mozdult,de hirtelen tekintetét a csillárra szegezte.
Volt valami benne..valami nm emberi!
Mint egy szobor,tátott szájjal meredtem felfelé.

Az a valami,ami pár pillanattal ezelőtt meg akart támadni,megfordult és a szemembe nézett.
Három dolgot szerettem volna abban a pillanatban csinálni.
Először is sikítottam volna egy óriásit.
Másodszor öröm táncot járta volna,hogy nem bolondultam meg és nem csak én látom az ilyenfajta lényeket.
Harmadszorra az időközben tanáromtól visszalopott telefonomat visszaszereztem volna.
A tüdőmből szinte minden levegő kiszaladt,amikor megpillantottam teljes egészében a szörnyet.
Kezein ujjak helyett hosszú penge éles karmok voltak.Szemei vérvörösen csillogtak.Fogai hegyesebbek volta,mint bármelyik top-shopos kés amit a TV-ben reklámoznak,és nyelve pont olyan volt,mint egy kígyóé.


De nem ez volt a legfurcsább tényező a helységben,hanem az,hogy Bieber teljes higgadtsággal figyelte a szörnyet,mintha neki mindennapi lenne az,hogy ilyeneket lát.
Az is furcsa volt,hogy engem(amit ebben a pillanatban nem is bánok) észre sem vett,ellentétben Bieberrel akit úgy nézett,mintha valami gonosz démon lenne...
A szörny eszméletlenül gyorsan mozgott úgy,hogy emberi szem nem is bírta követni.
Justin továbbra sem mozdult,a kinti holdfény bevilágított az ablakon keresztül.és ebben a pillanatban a szörny ráveti magát Justinra aki egy könnyed mozdulattal torkon ragadja.
Arcát nem láthattam,mert háttal állt nekem de a karján kidagadó erek jól kivehetőek voltak.
A lény hangosan nyüszíteni kezdett,de Justin kezét,mintha ez jobban inspirálta volna.
Mikor már azt hittem nem bírja tovább,a szörny kicsúszott kezéből és a földre esett és több millió kristályra tört.
A látvány hasonlított arra,mint amikor egy porcelán vázát teljes erővel a falnak vágsz.
Azon kaptam magam,hogy a fotel karfáját szorítom.Arra vártam,hogy anya mikor jön és ébreszt fel,hogy iskolába kell mennem vagy,hogy hétvége van és rángassam ki a belemet,mert a házimunka nem csinálja meg önmagát,magától.
Egyetlen gond volt az egész történettel,nem emlékszem,hogy elaludtam volna...
Továbbra sem engedtem a szorításomnak.Justin még mindig háttal állt nekem és kezeit ökölbe szorította.
Némi magyarázattal tartozik nekem az előbbiekért úgy érzem,mert szerintem az nem minden napi dolog,ha egy ember meg tud puszta kézzel fojtani egy...egy...akár mit is!
De nem mozdult,erős vonásait  a holdfény rettenetesen jól kirajzolta.
Nem tudom,hogy csináltam de felálltam a fotelből és egy lépéssel közelebb merészkedtem hozzá.
-Hé,minden rendben van?
Továbbra sem válaszolt csak nézett maga elé megfeszülve,mintha valami előakarna törni belőle és ő megakadályozni próbálná.
Amikor már azt hittem,hogy esélytelen,hogy megszólaljon ,kezeit kivette görcsös állapotából.
Lassú és óvatos mozdulatokkal fordult felém.
Szemeit lehunyva tartotta,viszont határozottan egy hátborzongató mosoly terült el az  arcán...
-Jobban tennéd ha elmennél ebből a városból!-mondta teljesen higgadtan.
Bevallom egyáltalán nem erre számítottam,kicsit úgy éreztem mintha meg is bántott volna vele legbelül.
-Miért?-kérdeztem felháborodottan.-Attól,hogy tekintélyt akarsz szerezni az emberek felett az iskolában,nem te vagy a világ ura kérlek,elmutál már öt éves.-mondtam szánakozva.
Szemeit még most sem nyitotta fel,de mosolya még most sem változott.
-Látszik,hogy nem ismered errefelé a szokást.Ebben a városban mindenki fél tőlem,amit bevallok meg is tudok érteni.-nevetett föl szárazon.
-Azt leszámítva,hogy a polgármester fia vagy és a foci csapat kapitánya semmilyen más kártyád nincsen amit ki tudnál játszani.-kiabáltam már mérgesen.
Azt képzeli,hogy az övé az egész világ?!Valakinek már hamarabb is fel kellett volna ébresztenie.
Amikor úgy éreztem,hogy megnyertem a szópárbajunkat,gúnyos mosolyra húztam a számat.
-Mi az?Annyira gyáva vagy,hogy nem mersz a szemembe nézni?-nevettem győzelemittasan.
-Hidd el nem szeretnéd ha rád néznék.-mondta teljesen nyugodt hangon még mindig mosolyogva.
-Nem vagy különb egyik embernél sem,csak mindegyiket próbálod elnyomni!Egyszerűen gyáva vagy Justin Bieber!-megfordultam,hogy megkeressem a kijáratot,de amint léptem egyet valami eszméletlenül kemény dologba ütköztem.
Justin előttem állt lecsukott szemekkel.
De az lehetetlen,mert pár másodperce még a szoba túlsó végében volt.
Egy lépést hátra ugrottam.
-Minden ember gyáva,de benne nincsen ilyen érzelem.Én vagyok a legfélelmetesebb dolog amit valaha el tudsz képzelni.-nevetett fel.
-Ezen a bolygón nem vagy különb senkinél!-mordultam rá mérgesen.
Seggfej.
Legszívesebben arcon köptem volna,de engem ellentétben vele,nem erre neveltek  a szüleim.
-Ebben a városban kizárólag egy szabály létezik.-kezdte rekedtes hangon.-Vagy elnyomsz,vagy téged nyomnak el!
Justin szemei lassan felnyíltak,de a megszokott sötétbarna szempár helyett,arany színben pompázott mind két írisze.
Lábaim földbe gyökereztek a látványtól.
Szemeiben csillogott valami...de az a valami biztosan nem emberi volt!

32 megjegyzés:

  1. Úr isten *.* Hát ez baromi jó ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóóóó lett!! Gyorsan kövi részt!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Úristen gyors kövit!! Olvasni akarom tovább!! *-*

    VálaszTörlés
  4. nagyon szuper *--* remélem hamarabb sikerül a kövi mint 2hét:0.. Imádom!!!!*---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném,mert hetente tudok csak részeket irni ebben az időszakban és van egy másik blogom mint szeritnem tudod a WAD :D és oda is hetente van uj vagyis egyszer ide egyszer pedig oda :)) igy igazságos :D

      Törlés
  5. Nagyon jó siess a következővel :-)

    VálaszTörlés
  6. Ne, ne ne! Miért pont most??? O.o Miért??:'( Olyan jó! G-O-N-O-S-Z-V-A-G-Y!! Nagyon gonosz vagy!
    Ajánlom, hogy SIESS! Mert olyan leszek, mint a szorny és megkereslek;)!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh válazd Justin szörny alakját inkább :D mert akkor szivesen várlakl :33

      Törlés
  7. Végre új rész :D nagyon jó lett,már várom a folytatáást!! Siess kövivel ;)

    VálaszTörlés
  8. Aztaaa *o* OMB! Hát ez asdfskhtfeth *-* Siess *-*

    VálaszTörlés
  9. nahát :DD megint , megint és megint itt kell abbahagyni :D igazságtalan vagy :) fúú imádom ezt a misztikus Justint és ezt az egész történetet :) tudom hogy még nagyon az elején van de akkor is nagyon imásom :$ siess a kövivel mert már most izgulok :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hogy eddig tetszett de mint már te is emlitetted a sztori még tényleg csak a leg elején van :)) Sietek a következővel !<3 :)

      Törlés
  10. Szervusz!
    Tegnap nem tudtam neten elolvasni a sztorit (am egyszer már belekezdtem, de elfelejtettem a linket, így tegnap kerestem meg, nem nyugodtam ám bele a dologba), ezért lementettem wordbe és úgy olvastam el. Először is hadd mondjam el, hogy ebben a részben az a kép... Jesszus! Három kézzel takartam a képernyőt, hogy ne lássam azt a valamit xD A trailert most tudtam megnézni, most nem akadozott a gép, és szerintem elég gyors a szám, ha tényleg ez a belassult változat, akkor nem tudom, milyen lehet az eredeti :D És végezetül szeretnék fejet hajtani előtted. Imádom a sztorit, azt, ahogy írsz, minden egyes részletét, teljesen oda meg vissza vagyok :D Nagyon várom a folytatást, remélem, hogy hamarosan megérkezik :D ♥ Imádlak téged is! :D ♥

    VálaszTörlés
  11. El sme tudom mondani mennyire örülök annak hogy mindig látlak :DDDe tényleg nagyszerű érzes látni visszatérő kommentelőket vagy olvasokat.A képet én is csak pát perc után tudtam megnézni mert kicsit félelmetes xdd amugy nagyon aranyos vagy és az érzés kölcsönös :) <3

    VálaszTörlés
  12. Barátnőm által ismertem meg ezt a blogodat és a másikat is (wad) és mindaketőt nagyon-nagyon imádom!!*-* Köviit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki és köszönöm szépen :))

      Törlés
  13. Kedves Girl Bieber! :)
    Most kezdtem el olvasni a blogot, de nagyon jó. :) És ez a rész egyszerűen fenomenális!!:*
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Lily is ilyen lesz e mint Justin(pedig azt sem tudom mi ő), szóval iszonyat kíváncsian várom a folytatást! :)
    U.i.:+1 Feliratkozó <3
    U.i.2.: Benne lennél egy linkcserében ezzel a bloggal? fuckeverythingeldazeletet.blogspot.hu Ha benne vagy írj majd. .)
    További szép estét: Aggie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen benne vagyok és nagyon örvendej,hogy tetszik és természetesen annak is hogy kaptam egy ujabb értékes feliratkozót!

      Törlés
  14. Es itt is vagyok. (Alias CookieMonster:3, csak mar untam a nevem..:D)
    Szoval. Hajnali haromnegyed harom van most ebben a pillanatban, ami azert fergeteges, mert tulajdonkeppen ma szobelizek es kipihent kene legyek, blablabla. Ennek ellenere itt fekszek az agyamban es azon gondolkodok, hogy hmm. De regen komiztam.
    Jellegzetes tulajdonsagom, hogy nem tudom befogni a pofam. Neha jo (ilyen esetekben, mert az eredmenye egy kilometeres komment, ami szepen mutet), neha pedig nem annyira (peldaul az iskolaban. Szin negyes a magatartasom, amiert nem tudom befognk:dd)
    Na de terjunk rad. Szoval. En buszken elmondhatom magamrol, hogy mindegyik blogod az elejetol kezdve olvasom.
    Komolyan mondom, hogy egy elmeny latni, mennyit fejlodsz! Hihetetlen!
    Egyre kevesebb a szoismetles, a megfogalmazas hibatlan, azt a cinikus, kisse fekete humort, ami az egeszet korbe veszi, pedig nagyon szeretem. Mindig jokat rotyogok a poenokon.
    Szoval buszke vagyok rad:D de tenyleg.
    Koszonom, hogy olvashatlak.♥

    xoxo, WildKid. (Mar nem CookieMonster:3, ismetlem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudom mondani mennyire szeretlek esküszöm xdddd még ha ez olyan internetes szeretet is ! Sok sikert a szóbelidhez!Kicsit hasonlitasz barátaimra talán azért kedvellek xdddd de eltudom képzelni mekkora arc lehetsz élőben :D Örülök,hogy ilyen emberek olvassák a blogom :** Komoolyan nekem dicsődég és csak ugy mondom én is emlékszem rá ki van velem a kezdetektől!! :))

      Törlés
  15. díj.:) http://chanelandjustinlove.blogspot.hu/2014/03/elso-dijam.html

    VálaszTörlés