2014. január 20., hétfő

6.fejezet~Veled megyek!

Kifejezetten azokhoz az emberekhez tartozom akik szeretnek mozogni...lélekben.Képes lennék elolvasni  egy egész regényt csak,hogy ne kelljen például kosaraznom vagy ne adassék fociznom egy tesiórán.
Általánosban mindig is eltudtam tussolni az osztályozást.Jött a jól bevált gyomorfájás esetleges hasmenés színlelése.Mindig bevált,így nem igen volt alkalmam panaszkodni.
Egy teljes órája kullogok a sorvégén.A kezemből egyszerűen képtelen voltam letenni a telefonomat.Még most sem értem egészen...mit keresett nála vagy honnan tudta,hogy az enyém?!

A köveket rugdostam a szürkés porban ami ráülepedett márvány kék színű cipőmre.A hajamat össze-vissza fújta a szél ami szinte az őrületbe kergetett,amolyan elfojtott agressziót szülve bennem.A sor végén ballagtam Alice és Deamon-t követve.
Nem bántam,hogy egyedül voltam,hiszen így volt elég időm gondolkodni.
Szólnom kéne anyunak arról a szörnyetegről,amit mostanában behallucinálok magamnak.
Úgy sem érdekelné...ahogy mostanában én sem.
Amikor még apa élt mindig együtt töltöttük minden szabad percünket,mint egy család...mint egy igazi család
Folyamatosan elmentünk kirándulni,jártuk az erdő legveszedelmesebb részeit a kalandok miatt,hogy legyen mire emlékeznünk a későbbiekben.
Ez ma már csak egy álom.
Sajnos anyuval nincsen meg közöttünk az a féle kapcsolat ami apával megvolt.
Örülök,hogy előléptették,de így még kevesebbet látom.
Be kellene végre látnom,nekem már rég óta nincsen családom...

Nagyjából fél órányi fárasztó gyaloglás után egy mezőn kötöttünk ki.A rangidős tanár azt ajánlotta pakoljuk le a holmiinkat,mert egy ideig itt fogunk 'tanyázni"
Szerencsére a mező iszonyatosan nagy volt.Biztos voltam benne,hogyha hozzá érek egy hosszabb fűszálhoz,az nyomban kettéhasítja az ujjbegyem.
Alice megengedte,hogy aludjak az ő sátrában.Mire végeztünk a tanárunk  gyülekezőt fújt.
-Most,hogy mindenki méltat a figyelmére,elkezdeném.-fújta ki a bent tartott levegőjét.-Tudom,hogy fiatalok vagytok és egy erdőben lenni nagyon 'izgató' lehet számotokra.Azonban!Ha megfogok valakit,hogy el mer menni a táborból arra az illetőre magas fokozatú büntetést,vagy netán a legrosszabb esetben felfüggesztés vár!Érthető voltam?
Szinte mindenki egy emberként válaszolt.
-Helyes.Csak,hogy tisztában legyetek a helyzetekkel,ez a kirándulás arra szolgál,hogy egy kis ideig elszakadjatok a civilizációtól!Egyszóval mindenki MOST leadja a telefonját!Cara szedd össze légyszíves.-dobott egy fekete zacskót az előtte ülő lány fejére.
-Nemrég kaptam vissza...-mérgelődtem halkan,de nagy nehezen előhalásztam farzsebemből és a fekete lyukba dobtam.
-Terüljenek szét a füvön,lehetőleg úgy,hogy ne egymást rúgják fejbe a nagy bakancsaikkal!-nézett a tanár úr jelentős pillantással az előtte birkózó két fiúra.

Halk sóhajjal hátrafeküdtem a nyirkos talajra.A csillagokat kezdtem bámulni. Végül is azért jöttünk,nem...?
Felismertem néhányat a híresebb kategóriából.Például a Herkules csillagképet vagy a Göncöl szekeret.
-Ma este különösen érdekesek a csillagok állása,hiszen huszonöt évente előbújik a Virgo csillagkép is.A mai nap egy történelmi pillanatnak is mondható.A Virgo azt jelenti Szűz.A régi mitológiák úgy tartották,hogy aki látja az égen e szent csillagképet,olyan dolgokat is látni fog a mi világunkban amit a képzelet el sem mer képzelni.A legenda úgy tartja,hogy amikor Candis,a török császár legfiatalabbik lánya kimerészkedett éjfél után pár perccel a császári kúthoz,hogy enyhítse szomját a jéghideg vízzel,amikor egy pillanatra észrevette a csillagképet.Csodálattal bámult az égre,de aztán mikor ismét a kútba nézett egy vörös fénycsóvát pillantott meg,éles fogakkal és vér vörös szem párral.Candis magával a sátánnal állt szemben aki a monda szerint lerántotta mélybe.Másnap reggel az őrök találták meg a testét a kút mellett egy kőpadon kifeszítve.
-Ez durva.-suttogta halkan Alice.
-Szerintem kamu.-rántottam vállat.
-Persze ennek a mondának is többféle  fajtája van,de mindegyik lényeg annyi,hogy Candis még ártatlan volt és ezért láthatta meg a sátánt.Szóval aggodalomra semmi ok,hiszen gondolom senki sem szűz már innen,a mai világot tekintve.Egy tizennyolc évesnek úgymond 'ciki' ha megvan még a...tudjátok mije.-kántálta rezzenéstelenül a tanár.
'Már aki nem szűz.'~gondoltam magamban.Igen,én is az vagyok és nem is tervezem még ezt megváltoztatni jó ideig.

-Későre jár,mindenki menjen be a sátrába és ismét emlékeztetek mindenkit,hogy mi fog történni ha valakit megfogok takarodó után kint!
Szerintem ez a tanár teljesen őrült...
Miközben tápászkodtam fel a mező közepén álló hatalmas fára néztem aminek a törzsének támaszkodva,mintha egy árnyékot láttam volna.
-Alice,te is láttad?-ragadtam ijedten karon barátnőmet,és a fa felé fordítottam.
Megdörzsöltem a szemem de az alak eltűnt.
-Mit kellett volna látnom?-kérdezte érdeklődve két ásítás között..
-Már nem érdekes.
-Figyelj,ne aludj el!Később elmegyünk sétálgatni egy kicsit.Elvileg nem messze innen van egy fa ház.
-És ha elkapnak?Mind a kettőnket kirúgnak!
-Nem csak ketten megyünk,hanem az egész osztály,és Deamon-t amúgy sem hagyhatom egyedül a nagyképűekkel.
-Ők is jönnek?
-Ők találták ki!-forgatta meg a szemét színpadiasan
Tekintetemet ismét a fára vezettem.Esküszöm,hogy láttam ott valamit és biztosan nem egy mókust.
-Készülj,negyed óra és indulunk!

-Nem hiszem el,hogy komolyan megcsináltuk.-hitetlenkedtem a tábortól pár méterre állva.
A tanár horkolásától zengett az egész kikelet.
Eddig csak tizenöten voltunk,csak lányok...
-Nem is tudtam,hogy ennyien vagyunk az osztályban lányok.-jegyeztem meg halkan úgy,hogy csak Alice halhassa.
-Tudod mikor hagynák ki,hogy egy másodpercig ne Justin nyakába lihegjenek.
-Ez beteges...-fintorodtam el.-..Várj!Ő is jön?
-Biztos lehetsz,hogy nem hagy ki egy ilyen akciót.Nem arról híres,hogy biztonságosan él...Emlegetett szamár!
Alice-nek igaza volt,Justin Bieber egy rövid ujjú pólóban és egy feszülős bőrnadrágban sétált a lányhorda felé a csürhéjével az oldalán.
-Lily!-jött a hang a hátam mögül.-Beszélhetnénk?
Chris szinte könyörgő pillantással nézett rám.Basszus vajon  ki mondta el,hogy ennek nem bírok soha ellen állni...?!
Alice-re néztem aki vad fejrázásokkal jelezte,hogy ez egy szörnyű ötlet.
-Persze.-esett meg a szívem a fiún.
Megvártuk míg mindenki előre megy addig mi csendesen kullogtunk ketten hátul.
-Szeretnék bocsánatot kérni.-kezdte.-Tudom,hogy szörnyen hülye voltam de hidd el én nem vagyok ilyen,csak ezt követelik tőlem...-sóhajtott fel hangosan.
-Mégis ki várja el tőled,hogy kegyetlen legyél?-néztem szemeibe értetlenül.
-Hát Justin!-nevetett fel szarkasztikusan.
-Miért engedelmeskedik neki mindenki?Miért képzeli az a gyerek azt,hogy egy fokkal is felsőbbrendű bármelyikünknél?Szánalmas...-dühödtem fel.

Mindig is megvolt a magam véleménye a zsarnokságról.Én sosem tartoztam azok a lányok közé akik epekedtek egy helyes fiúért és megtettek érte bármit,hogy lefeküdjenek vele.Akár egy fesztiválon egy sátorban vagy az iskola mosdóban,netalántán egy BMW hátsóülésén.
Ezeket az embereket ítéltem el igazán,nem pedig azokat akik a szupermarket sarkán álltak a megélhetésért!
-Nem lehet ellene semmit tenni,ő a csapat kapitányunk és a ...-kezdett volna bele de hirtelen a torkából nem törtek elé a szavak.
-És a...?-vontam fel a szemöldököm.
-Nem érdekes.Gyere siess,lemaradtunk!
Igaza volt,szinte már mindenki eltűnt  csak a hangos kuncogások a fenyőfák  felől árulta el,merre mehettek osztálytársaink.

Meglehetősen kemény tíz perc volt amíg a többiek le nem fékeztek egy régi építmény előtt.A ház ötven éves is elmúlhatott az állapotát elnézve.






A falból némelyik helyen hiányzott egy-egy tégla,a tető be volt szakadva,de nem is ez volt a legnagyobb problémája.
Az ajtaja félig nyitva volt,ami egy tini számára felért a világ legnagyobb kihívásával.
-Én nem megyek be ide!
-Rosszabb.mint egy putri!
-Biztos tele van patkányokkal.
-Mi van ha élnek benne?
-Hülye vagy?Tisztára lepukkant maximum egy Drakula képes ilyen mocsokban élni!
Ennyit a lányokról...

Alice társaságában álltunk a gyülekezet szélén amikor egy ismeretlen hang csapta meg a fülemet.
-Collins!
Hirtelen kaptam fel a fejemet.
-Igen?-néztem furcsán az én részemről ismeretlen fiúra.
-Fizetek neked 100$-t ha be mersz menni a házba és a felső ablakon kiintegetsz!Benne vagy?-közeledett felém.
Hogy féltem-e a háztól?Nem!
Hogy undorodtam-e?Teljes mértékben.
Láthatta az arcomon,hogy elgondolkodom az ajánlatán.
-150$?
Mostanra már mindenki engem nézett és a válaszomra várt.
-Lily ne csináld!-fogta át a vállam Alice és Deamon igazat adva neki,bólogatni kezdett.-Ezekből mindig baj lesz!
-200$?-jött még közelebb a fiú.
-Gyerünk!-kiáltották be hangosan.
-250$?Ez az utolsó ajánlatom!Gondold meg...
Arcán egy horrorfilmbe illő vészesen riasztó vigyor terült el.
Egy pillanatra elkaptam róla a tekintetemet és a mögötte várakozó emberekre néztem.
Láttam az arcukon a szánalmat és a megvetést amit felém táplálnak.
Ha azt gondolják,hogy az olyan lányok akik szeretnek és tudnak is olvasni azok csak unalmasak lehetnek,nagyon nagy tévedésben vannak,de még mekkorában!
-Ingyen is megcsinálom!-viszonoztam vigyorát.
Mindenki félig megdöbbenve,félig azt várva,hogy mikor mondom vissza,élvezte a szituációt.
Lassan és óvatosan a ház küszöbéhez sétáltam.Az épület fehér bejárati ajtajáról nagy vonásokban lerepedezett a vakolat.Bevallom ott abban a helyzetben kétszer annyira rossz ötletnek tűnt az egész dolog.

Bal lábamat éppen lendítettem,hogy átlépjem a fából készült küszöböt amikor valaki megragadta a vállam,aminek köszönhetően ijedten megfordultam.
Nem volt elég lélekjelenlétem ahhoz,hogy az illető vérvörös ajkainál feljebb nézhessek és láthassam,amint szája szélét mosolyra húzva megformálja szavait.
-Veled megyek!

30 megjegyzés:

  1. Reméleeem Justin megy be vele :D jó rész lett,hamar hozd kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)hamarosan várható a következő rész :D

      Törlés
  2. *.* ehhez nem tudok mást fűzni, csak hogy tökéletes! *.* siess!!!

    VálaszTörlés
  3. Huhahuha <3
    Latom szereted az osztalykirandulast:DD
    Jellemzoen visszatero motivum <3
    Legalabb annyira imadom, mint a masik blogodat. <3

    VálaszTörlés
  4. Imádom !!! Siess a kövivel ! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Siess a kövi részel!! xoxoxo

    VálaszTörlés
  6. Juj nagyon nagyon jó lett! Siess a következövel! Péntekre (elvileg) én is rakok fel új rêszt. Ha érdekel, majd nézz be!!!:D
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  7. imádom ez olyan jó blog mint a másik :)

    VálaszTörlés
  8. ahh mindig a legjobb résznél hagyod abba !! ez nem ér xd isteneem ...ahh ...óó ...áá xD már amikor kezdek izgulni mi lesz hogy ki megy vele és még azt miért nem lehetett volna oda írni hogy mondjuk : Justin megy vele ? :D xD jólvan xD :D állandóan várni kell :D hát jó ..de aztán siess a kövivel :$ <3 imádáss *-* :D

    VálaszTörlés
  9. Úristen de IMÁDOM!!! Egyszerűen elképesztő ahogyan írsz és amiket kitalálsz...WOW *-* <3333 Siess a kövivel...XOXO

    VálaszTörlés
  10. -wáá de jóó*-* mikor jön a kövi léciii mossssst!!:333

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó most kezdtem el olvasni elolvastam az elejétől várom a folytatást :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik nagyjábol leghamarabb vasárnap este hozok uj részt.:)))

      Törlés
  12. uhhh imádom ezt is most keztem olvasni imádom *---* kovi mikor lessz?:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)) elvileg vasárnap éjszaka :´)

      Törlés
    2. mg tudnád mondani léci mi a cime a "trailer-ben" szereplő zenének? :)

      Törlés
    3. A zene címe : Fefe Dobson-Ghost egy csöpnyit saját ízlésre felgyorítva! ;)

      Törlés